Őszi osztályterem dekorációs elemei

 Őszi dekorációs elemek : lépésről-lépésre.

 


Mint már írtam, az iskolai - vagy akár az otthoni - dekorációknál az a leginkább költséghatékony ... és egyben a legmutatósabb is szerintem, ha a természet elemeit csempésszük bele. 

Ilyenkor én nagy előszeretettel használok termékeset, gallyakat, faágat, kötelet, tollakat ... bármit, amit találok.

Fontos szempont lehet az újra hasznosítás is, fonalak, újságpapír, tojástartó stb., illetve bármi, amiben fantáziát látok.

Őszi gombát például tojástartóból készítettem:

  • tojástartó
  • faág
  • ragasztó pisztoly
  • kötél
  • tempera festék

és némi türelem, bár valójában tényleg egyszerű volt, és szerintem igen egyedi, mutatós lett:

  • vágtam
  • ragasztottam
  • festettem      .....        és kész !

 



Itt van még néhány ötlet, ami beindíthatja a kreatív fantáziát:
 

Jó szórakozást, 

jó munkát!



Megjegyzések